V-ați dorit vreodată să urmăriți o comedie Viking? Seria Netflix Norsemen este exact ceea ce căutați.

Odată cu lansarea celui de-al treilea sezon al Norsemen, este un moment bun pentru a arunca o privire la această serie care a fost un hit neașteptat. Serialul a fost filmat atât în norvegiană, cât și în engleză, versiunea pentru Norvegia (cunoscută sub numele de Vikingane) devenind extrem de populară. Netflix a preluat versiunea în limba engleză a seriei (din diverse rapoarte nu există diferențe între ele) și a lansat primul sezon în 2016. Al doilea sezon a urmat un an mai târziu, dar fanii au trebuit să aștepte până în vara anului 2020 pentru a vedea mai multe dintre antichitățile de la personaje precum șeful Olav, Frøya the Shielmaiden și sclavul Rufus.

Nu te aștepta să vezi lupte și jafuri din această serie – cea mai mare parte are loc într-un mic sat norvegian în jurul anului 790 AD, cu distributie având în rolurile de toată lumea, de la șef la sclav. Unele complot și scheme unul împotriva celuilalt, dar aceasta nu este o copie a Vikingilor sau a game of Thrones. Totul este conceput pentru a scoate râsul.Umorul Norsemen este deadpan, cu toate personajele se joacă în serios, indiferent cât de absurdă este situația. Aceste situații pot varia de la Rufus sclavul încearcă să facă satul o capitală culturală, la căpetenia de predare fratele său despre sex de a avea el ceas ca el și soția lui efectua diverse acte.

Un alt motiv pentru care Norsemen este atât de amuzant este că toate personajele vorbesc ca și cum ar fi oameni moderni, astfel încât să obțineți jargon pe care l-ați putea auzi de obicei la ședința de birou sau la televiziunea cu realitate proastă. Acest aspect al spectacolului a făcut probabil spectacolul atât de bine iubit de un fanbase în creștere.Spectacolul nu pare să aibă limite când vine vorba de umor, unde chiar și violurile sunt jucate pentru râs. Avem o mulțime de grafică (vorbind despre) sex și o cantitate moderată de violență grafică (prezentată). Aceasta este o comedie pentru adulți, deci nu este pentru toată lumea.

Uneori, scenele și glumele sunt trase prea mult timp, iar spectacolul se poate trage uneori. Primul sezon este cu siguranță cel mai bun dintre cele trei, deoarece devine repetitiv cu sezonul 2. Noul sezon merge într-o direcție diferită, devenind un prequel care promovează unele personaje în prim plan, lăsând în același timp pe alții doar roluri mici. În general, Norsemen are un stil foarte unic, astfel încât unii îl vor iubi, iar alții îl consideră subpar. Probabil doriți să dea acest spectacol un try pentru câteva minute și a vedea cât de mult vă veți bucura de ea. Fiecare sezon este format din șase episoade de aproximativ treizeci de minute fiecare, astfel încât să puteți petrece trei seri pentru a viziona întreaga serie. Dacă sunteți nou la spectacol și scopul planului de a vedea totul, atunci s-ar putea dori să înceapă cu sezonul 3 Primul.

Deoarece acest spectacol este o comedie, nu trebuie să ne așteptăm la prea multă precizie istorică despre Evul Mediu, dar există multe lucruri pe care Norsemen le face pe care medievaliștii le vor bucura. Acesta este modul în care se joacă pe unele dintre miturile pe care oamenii le au despre vikingi, de la sacrificiul ritual la căștile cu coarne.