Încărcare...

Creșterea înfricoșătoare a numărului de copii „otrăviți” de jeleuri de canabis, avertizează medicul irlandez

Un pediatru irlandez a avertizat că un număr tot mai mare de copii sunt internați în camera de urgență după ce au fost otrăviți de jeleuri de canabis – altfel cunoscute sub numele de „comestibile”.

Se înțelege că copiii confundă jeleurile cu dulciuri și, dacă ingerează suficient, pot suferi reacții adverse, ceea ce poate – așa cum s – a întâmplat în multe ocazii recent-să-i lase spitalizați.

Vorbind în dimineața Irlandei RTÉ, Dr. Paddy Fitzpatrick a spus: „am văzut o creștere semnificativă în acest an a numărului de copii care prezintă otrăvire din canabis comestibil, în principal sub formă de jeleuri comestibile.

„Aceasta este o mare preocupare pentru noi în medicina pediatrică, deoarece aceste produse sunt ambalate și comercializate într-un mod copycat, foarte similar cu jeleurile sau dulciurile normale.”

În timp ce comestibilele arată și pot chiar să guste ca dulciurile, ele conțin niveluri semnificative ale componentei psihotrope de canabis THC.

„Copiii mici pot consuma cu ușurință cantități toxice mari accidental”, a explicat Dr. Fitzpatrick.

„Simptomele sunt euforie ușoară, unele sedare. În cantități mai toxice, copiii pot deveni destul de necoordonați și pot începe să doarmă foarte mult și dificil de trezit și, eventual, să intre în comă sau să ia convulsii.

„Din fericire, copiii pe care i-am văzut au făcut recuperări complete, dar îngrijorarea este că efectele dăunătoare pe termen lung sunt posibile.”

El a avertizat părinții care ar putea fi preocupați de copiii lor să sune imediat o ambulanță.

Lasă un răspuns